Izgradnja biznisa nije lak posao.

Resursi, dobro planiranje i iskusno vođenje - ključni su za uspeh.



Mentori kompanije MVP Workshop i drugi gostujući predavači uče polaznike programa da definišu, izgrade i razviju uspešan biznis.

U tom procesu prenose na mlade svoje višegodišnje iskustvo u vođenju startup kompanija.

Polaznici se u toku tromesečnog programa fokusiraju na strategije brzog izlaska na tržište, upoznavanje potencijalnih klijenata, gradnju minimalno održivog proizvoda (MVP – Minimum Viable Product) i maksimalno učenje.

Kako funkcioniše program Startup Centra?


Timovi intenzivno rade na validaciji svoje startup ideje. Do kraja kursa razviju i testiraju svoj proizvod ili uslugu, početni biznis model, kao i strategije izlaska na tržište.

Podrška i saradnja članova tima na zajedničkom putu razvoja kompanije, učvršćuje odnose unutar ekipe i pomaže boljoj raspodeli radnih zadataka.

U isto vreme svaki član tima radi na ličnom usavršavanju i poboljšanju svojih veština i praktičnih znanja.


Mesečni ciljevi

Pre početka programa: održava se serija uvodnih predavanja o značaju startupa u današnjoj ekonomiji.
Prvi mesec: cilj je naučiti polaznike da definišu problem čije rešenje nude, odrede svoje tržište i započnu rad na razvoju klijenata.
Drugi mesec: rezervisan je za prikupljanje podataka o klijentima i konkurenciji, učesnici će naučiti da rade na svojim pretpostavkama, da izgrade i definišu osobine minimalno održivog proizvoda (MVP) i testiraju ga.
Treći mesec: završetak rada na strategiji izlaska na tržište, brending i marketing strategije, kao i budžetska prognoza.

Demo dan: je kruna svega što su timovi radili prethodna tri meseca, jer će dobiti priliku da predstave svoje startape pred investitorima.

Nesebično pomažu timovima da validiraju svoje biznis ideje i vode ih kroz izazovni svet preduzetništva